piątek, 25 stycznia 2013

Co nieco o sobie :)

Siemanko kochani, dzisiaj opowiem Wam co nieco o sobie :)
Mam na imię Zuzia i mam naście lat. Kocham wszystkie zwierzęta, a zwłaszcza KONIE. Mam trzy żywe konie: dwa kucyki szetlandzkie Saragossę i Nutkę i klacz haflinger Amandę (kopiowanie imienion zabronione). Dobra wracamy do mnie. Zbieram konie schleich. Zaczęłam 4 sierpnia 2011 roku . Wtedy zamówiłam pierwszego konia. Aktualnie mam 19 koni, 6 zestawów (tych: siodło, ogłowie, itd.), 1 samochód, 2 przyczepy do przewozu koni, 2 ludzi (tych pojedyńczych). Jestem majsterkowiczem. lubię robić różne rzeczy dla koni schleich. Jeśli jesteście ciekawi co takiego zrobiłam i jakwyglądają moje koniki schleich to wbijać na mój kanał youtube :http://www.youtube.com/user/Koniara0020 . Dobra już Was nie zanudzam. Piszcie co byście chcieli ode  mnie. Czekam na Wasze komcie, ale pamiętajcie, że to mój pierwszy blog. :) Pa pa już Was nie zanudzam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz