niedziela, 24 marca 2013

Moja kolekcja koni schleich

Hejka! To kolejny post dzisiaj . Pokażę wam moją kolekcję koni schleich :D




















Cyntia


Beziminny


Fantazja

Fuks

Tango

Melody


Flora

















Dragon


















Mieszko

















Musli


















Misia


















Sekfoja


















Blue


















Plamka


















Dżin



















Afrodyta


















Sandiego


















Negro


















Zarys


















Greg


















Jasper (Dżasper)


















Mustang



















Arkan


















Amanda


















Amstrat


















Luna


















Bezimienna


















Warna



















MACIE TUTAJ JESZCZE BONUS CZYLI MOJE PRZESZKODY

















BEZIMIENNY  I BEZIMIENNA NIE MAJĄ IMION WIĘC MOŻECIE IM WYMYŚLAĆ :D
Papa

3 komentarze:

  1. Ja w sprawie wywiadu :)
    Jak najbardziej, nie ma sprawy, ale proszę o kontakt mejlowy kasiagren@wp.pl albo Fb Kasia Greń :)
    cathsmodelhorses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezła kolekcja, masz takie konie, których ja nie mam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurczę zazdroszczę ci tej kolekcji :#
    Ja też mam Jaspera, tylko, że jest to siwek lipicański i z plasteliny

    OdpowiedzUsuń